sâmbătă, ianuarie 05, 2008

Maaaare chestie....

De data asta, Vlad mi-a luat-o înainte. Voiam să scriu despre acelaşi halucinant domn' Videanu. Dar a scris el. Citiţi-l! E savuros...

Ce mai trebuie adăugat este acest dialog- purtat în această amiază cu un reporter Antena 3.

Videanu : Întrebarea a fost dacă aţi circulat prin oraş şi am spus nu, şoferul. Nu eu. Sigur... Nu, am spus şoferul. Ştiu de la şofer că se circulă greu. M-a intrebat aşa: cum se circulă în Bucureşti? Greu. Zice ..aţi condus dumeavoastră? NU, zic eu, am soferul. În sensul că ştiam de la şofer. Nu am spus că am condus eu, că am fost prin oraş.

Reporter Antena 3: Deci dumneavoastră nu aţi fost în Bucuresti pe 3, a fost şoferul...

Videanu : Am fost pe 3, pe 3 am venit în Bucureşti. Dar când am vorbit atunci, nu! Ştiam de la şofer cum se circulă în Bucureşti.

Reporter Antena 3: Deci aţi lipsit pe 2.

Videanu : Da, pe 2. 2 era zi liberă...

Reporter Antena 3: Şi pe 3 aţi fost aici.

Videanu : Da.(...)Am lipsit o zi din Bucureşti.Punct, aşa. Din motive personale pe care nu vreau să le comentez. Maaaare chestie..că am lipsit o zi....

3 comentarii:

Someone spunea...

Sorina... ăştia nu mai merită nici un scuipat, pe cinstea mea... sunt foarte furios.

Vlad Voicu spunea...

Hey, dar God nu stia ca pe 2 nu trebuie sa ninga?Cum sa fie zapada pe 2?2 e zi libera.
Daca nu a zis ca l-a luat iarna prin surprindere tot degeaba.

Anonim spunea...

acum ma gandesc... cand videanu a spus ca soferul a mers, s-o fi referit la mine? imi citeste blogul? cool...