sâmbătă, aprilie 28, 2012

Jocul cel mare

Day 1.

Cea mai grea decizie, pe termen scurt: câți oameni noi, câți oameni vechi, de la ce partide vor fi în viitorul cabinet

Cele mai previzibile mutări, pe termen scurt (dacă va fi schimbat regulamentul): schimbarea șefilor celor două Camere ale Parlamentului


Cele mai dificile conviețuiri, pe termen scurt (dacă nu va fi schimbat regulamentul): USL cu șefii celor două Camere  ale Parlamentului 


Cel mai confuz viitor: coabitarea președintelui Traian Băsescu cu USL


Cea mai spectaculoasă criză și prăbușire: leadership-ul PDL


Cel mai periculos joc: al lui Vasile Blaga


Cea mai rapidă revenire: a lui Viorel Hrebenciuc


Cea mai inexplicabilă siguranță: a lui Mihai Răzvan Ungureanu


Cea mai previzibilă nominalizare a președintelui: a lui Victor Ponta


Cea mai mare minciună: anume că ASTĂZI, minoritățile au trădat. Trădaseră” de câteva zile bune


Cele mai sincere poziționări:
Ion Iliescu: “Ar fi o aventură care ar putea avea consecinţe negative


MRU: “Eu, personal, nu mi-am spus ultimul cuvânt"


Cel mai simpatic discurs: al lui Toader Paleologu


Cea mai penibilă replică: “Am plâns pentru că mă doare burta” - a senatoarei Plăcintă


Cea mai îngrijorătoare reacție: euforia teribilă a lui Cătălin Voicu de după anunțarea rezultatului votului


Cel mai gingaș moment: Dan Voiculescu oferindu-i și mâncând alături de Adrian Năstase...dropsuri


Cea mai asemănătoare tensiune în Parlament: suspendarea președintelui în 2007

Cel mai mare joc...abia acum a început.

3 comentarii:

zizicu spunea...

Nu cred ca pot schimba presedintii de Camere, regulamentul spune ca pot fi schimbati doar la propunerea grupului care i-a nominalizat.

ziarist spunea...

@ zizicu. da, corect. uite, ca in nebunia asta, uitasem. imi iesise total din minte. va fi o coabitare interesanta. cred ca pe termen scurt totusi...

Anonim spunea...

O zi trista.
La fel de trista ca acea cand a trebuit sa aleg intre II si CVT. Defapt, cand nu am mai avut ce alege.

Pacat. De toti cei care au sperat in ultimele luni.