vineri, mai 22, 2015

EXCLUSIV. INTERCEPTĂRI DORIN COCOȘ - CRISTIAN POTERAȘ: "Cristi, domnule președinte, prietene, fratele meu, frățioare! Faci podul de sus nu de jos" - "Excelență, am dinți în glandă și mușchi de brontozaur! Mânca-ți-aș gura ta, nu am văzut, nu am auzit"

Fostul primar al sectorului 6, Cristian Poteraș, lider al fostului PDL și apropiat al grupării Elena Udrea- Dorin Cocoș, a fost interceptat de procurori în mai multe discuții purtate cu Dorin Cocoș, fostul soț al Elenei Udrea.
Interceptările au fost realizate în luna August 2008 și fac parte din așa numitul dosar Alro.

Într-o primă interceptare, Cristian Poteraș îi spune soțului de atunci al Elenei Udrea că "leprele astea de la PNL fac presiune pe fata aia a mea care a făcut dosarul la mama aia cu doi copii" iar "problema" s-ar afla "în instanță", așa cum i se relatase de către respectiva persoană. 
În discuție este menționat și un anume Demirel Spiridon, fost viceprimar PNL al sectorului 6 la acea vreme, devenit ulterior, în 2013, secretar general al Ministerului Dezvoltării Regionale, în 2014- comisar general adjunct cu rang de subsecretar de stat al Gărzii Naționale de Mediu, în prezent director comercial CNCIR.
În interceptare apare și o discuție despre o nuntă la care nu a venit Dorin Cocoș, dar a transmis printr-un om ceva, iar Poteraș spune:"dar știi că banii nu aduc fericire". Replica lui Dorin Cocoș este următoarea:"Băi, lasă-i dracului de bani că nu vorbim de bani."

În a doua interceptare a discuțiilor dintre Cristian Poteraș și Dorin Cocoș din același dosar Alro, cei doi spun că vor face "ce au făcut și alții acolo" și vorbesc despre niște "băieți care sunt foarte supărați" pe "fostul prieten" al lui Cocoș pe care "vor să-l excludă".
"Bun atunci, îl excludem de peste tot, de acord", spune Cocoș. "Jigodiile și leprele se autoexclud", vine replica lui Poteraș.

Cristian Poteraș se prezintă în aceeași conversație cu Dorin Cocoș ca un om care are "dinți în glandă" iar "până la glandă mai sunt 2 centimetri de mușchi de brontozaur, crocodil", un om care  e nasol "doar că există" și care dă peste cap "calculele lor"- "Mânca-ți-aș gura ta, nu am văzut, nu am auzit" . Cocoș susține și el că are "urechile bune" și că pe Poteraș "nimeni nu-l iubește".

Relevant în aceste discuții sunt și apelativele folosite de cei doi, apelative care trădează o relație apropiată. 

Astfel, Dorin Cocoș i se adresează lui Cristian Poteraș cu "Cristi", "domn Cristi", "prietene", "domnule președinte", "frate", "frățioare", "fratele meu". 
Formulele de adresare ale lui Cristian Poteraș pentru Dorin Cocoș, în interceăptări, sunt următoarele:"excelență" și "tată".

Dorin Cocoș, fostul soț al Elenei Udrea a fost reținut de procorurii DNA pe 28 Octombrie 2014, în așa numitul dosar Microsoft, a fost ulterior arestat și a fost trimis până acum în judecată de procurorii DNA în două dosare penale. 
Pe 26 Februarie 2015, Dorin Cocoș a fost trimis în judecată în dosarul ANRP 2/ retrocedări ilegale pentru două infracțiuni de trafic și influență și dare de mită, recunoscând o mită de 16 milioane de euro, iar pe 24 Martie 2015 a fost trimis în judecată în dosarul Microsoft pentru infracțiunea de trafic de influență. În prezent, Dorin Cocoș se află în stare de arest la domiciliu. ( dublu click dosar ANRP 2, dublu click dosar Microsoft)

Astăzi, Curtea de Apel București l-a condamnat definitiv pe Cristian Poteraș, fostul primar al sectorului 6, la 8 ani de închisoare cu executare pentru abuz în serviciu într-un dosar privind retrocedarea ilegală a unor terenuri din București, printre beneficiari aflându-se și un văr al soției fostului primar. ( dublu click).

Interceptări Dorin Cocoș- Cristian Poteraș: "Cristi/ domn Cristi"- "Excelență". "Leprele astea de la PNL fac presiune pe fata aia a mea care a făcut dosarul la mama aia cu doi copii"


Interceptări Dorin Cocoș- Cristian Poteraș:" Bine prietene, când te întorci?"


 Interceptări Dorin Cocoș- Cristian Poteraș: "Domnule, facem și noi ce au făcut și alții acolo/ Bine atunci, îl excludem de peste tot, de acord/ Jigodiile și leprele se autoexclud"

Interceptări Dorin Cocoș- Cristian Poteraș: "Am dinți în glandă și mușchi din ăla de brontozaur/ Crocodil, așa, așa/ Fac cumpăna și după aia podul/ Faci podul de sus nu podul de jos/ Încă sunt în viață, da, dar ce m-ar mânca/ Stai cuminte că nimeni nu te iubește/ Mânca-ți-aș gura ta, nu am văzut, nu am auzit. Am dat peste cap calulele lor"


Un comentariu:

degeneres spunea...

Ce limbaj cifrat...limbaj de banda de infractori. Eu una, om cinstit, spun eu, nu inteleg mai nimic. De fapt, inteleg, dar nu ma asteptam sa vb asa niste EXCELENTE